Iartă-mă, Doamne, căci m-am străduit să fac asta, dar s-au întâmplat atâtea lucruri..

Dumnezeu îi zice lui Noe: 
- În  şase  luni  voi  lăsa  o  ploaie  să  cadă  pe  pământ  şi  acesta  va  fi  acoperit  cu  apă.  Tot  ce  este  rău  va  fi  astfel  distrus.  Vreau  ca  tu  să  construieşti  o  arcă  şi  să  salvezi  câte  o  pereche din fiecare dintre speciile de animale. Uite aici planurile pentru arcă! Au  trecut  şase  luni.  Cerul  s-a  înnorat  şi  a  început  să  plouă.  Noe  stătea  în  curte  şi  plângea. 
- De ce nu ai construit arca?, îl  întrebă  Dumnezeu.   Noe zise:
 - Iartă-mă, Doamne,  căci  m-am  străduit  să  fac  asta, dar s-au întâmplat atâtea lucruri... Planurile care mi le-ai dat au fost respinse de  către  Primărie  şi  Comisia  de  Planificare  Urbană, căci  încălcau  planul  de  construcţii  şi  o  arcă  în  faţa  casei  nu  s-ar fi potrivit cu arhitectură  cartierului.  Aşa  că  a  trebuit  să  le  modific.  De  la  Ocolul  Silvic  a  trebuit  să  cer  trei  permisiuni  să  tai  copacii  pentru  arcă  şi  am  mai  fost  atacat  de  către  tipii  de  la  Green  Peace  şi  cei  de  la  Protecţia  Animalelor când am încercat să  capturez animalele ce trebuiesc salvate.  Ministerul  Protecţiei Mediului m-a  acuzat  că  am  capturat  animale protejate de Lege,  pe  cale  de  dispariţie.  Cei  de  la  Oficiul  Meteorologic  au  dorit  o  descriere  mai  exactă  a  inundaţiilor  ce  vor  avea  loc  şi  tipii  de  la  Ministerul  Apărării  au  dorit  o  hartă  a  zonelor  ce  vor  fi  inundate.  Ministerul  de  Finanţe  m-a  acuzat  că  doresc  să  părăsesc  ţară  fără  a-mi plati datoriile  şi  am  mai  fost  acuzat  de  organizaţiile internaţionale  că  nu  respect  drepturile  naţionalităţilor  conlocuitoare.  Îmi  pare  rău, Doamne, dar nu voi termina arca nici în cinci ani... Din senin, ploaia s-a oprit. Soarele  a  început  să  strălucească.  Noe  se  bucură  şi  zise: 
- Doamne,  asta  înseamnă  că  nu  vei  mai  distruge  pământul? 
- N-are  rost  să  mă  mai  obosesc  eu, zise Dumnezeu. Conducătorii  oamenilor au un plan mai bun pentru asta!