- Eu sunt Basescu , cel mai deştept preşedinte

Într-un avion care se  prăbuşea, erau cinci persoane, printre cele mai importante ale speciei, şi  doar  patru paraşute.  Are loc următoarea  conversaţie: 
- Eu  sunt  Ronaldo,  marele  jucător  de  fotbal,  am  meci  mâine  şi  nu  pot  să  îi dezamăgesc  pe  suporteri,  aşa  că  trebuie  să  sar!   Ia  o  paraşută  şi  sare. 
- Eu sunt Brigitte Bardot, marea  actriţă,  fac  o  mulţime  de acte caritabile pentru animalele lumii,  aşa  că  trebuie  să  sar!   Ia  o  paraşută  şi sare.
 - Eu sunt Basescu , cel  mai  deştept preşedinte  al  şi  luptător  pentru  drepturile  femeii,  aşa  că  trebuie  să  sar!   Şi  sare.  Rămâne  Papa  şi  un  puşti  de  10  ani.  Papa  spune: 
- Eu, oricum, nu  mai  am  mult  de  trăit,  ia  tu  ultima  paraşută şi  sari! 
- Dar  avem  două  paraşute,  zice  puştiul,  cel  mai  deştept  preşedinte a luat ghiozdanul meu!