O să mă întrebe dacă nu vreau să facem sex, iar eu atunci ....

Stătea  Făt-Frumos  şi  se  gândea:
- Bă, mâine  mă  duc  şi  iau  un  cal  din  grajd,  îl  vopsesc  albastru  şi  i-l trimit cadou Ilenei Cosânzeana. Când  o  să-l  vadă, o  să  mă  invite  la  o  plimbare  prin  grădina palatului şi, tot povestind, o  să  mergem  tot  mai  departe  de  castel  şi  atunci  o  să  vină  o  ploaie  şi  o  să  ne  ude  leoarcă,  pe  urmă  o  să  ne  dezbrăcăm  amândoi  şi  o  să  ne  punem hainele la uscat, ea, când  o  să  mă  vadă  dezbrăcat, o  să  înceapă  să  zâmbească şi  o  să  mă  întrebe  dacă  nu  vreau  să  facem  sex,  iar eu atunci  o  să  sar  pe  ea... A doua zi, se  trezeşte  Făt-Frumos, se duce ia din grajd un cal, îl vopseşte  albastru  şi  se  duce cu el la Ileana. Ileana, când vede calul adus cadou, zice: 
- Vai, Făt-Frumos, ce dar frumos!  Vrei  să  facem  sex?