Un musulman moare şi ajunge la porţile Raiului.

Un  musulman  moare  şi  ajunge  la  porţile  Raiului.  Ca  de  obicei,  acolo este întâmpinat de Sfântul Petru:
 - Bine ai venit în Rai!
 - Noroc, Petre,  însă,  ştii, eu  sunt  musulman  şi  aş  vrea  să  îl  întâlnesc pe Mohamed.
 - Nicio  problemă,  ia  liftul  şi  urcă  la  următorul  etaj. Se  urcă  musulmanul  nostru  în  lift,  urcă  un  etaj  şi  acolo  dă  de  Moise: 
- Bine ai venit în Rai! 
- Noroc, Moise,  însă,  ştii, eu sunt  musulman  şi  aş  vrea  să  îl  întâlnesc pe Mohamed. 
- Nicio  problemă,  ia  liftul  şi  urcă  la  următorul  etaj. Iar  se  urcă  în  lift  musulmanul,  urcă  un  etaj  şi  vede  o  lumină  puternică.  Din  ea  apare  cineva  şi  o  voce  se  aude  tunând: 
- Bine ai venit în Rai, fiule.
 - Cu cine am onoarea?, întreabă  musulmanul. 
- Eu sunt Dumnezeu. Musulmanul,  cu  o  voce  stinsă,  tremurând: 
- Este  un  loc  foarte  frumos  aici,  dar  eu  aş  vrea  să  îl  întâlnesc  pe  Mohamed. 
- Aşa  deci,  ai  venit  să-l vezi pe Mohamed? Nicio problemă,  stai  jos  şi  simte-te  ca  acasă.  Pot  să  îţi  ofer  ceva  de  băut,  o  cafea  sau  ceva  de  mâncare? 
- Cu  iertare  să-mi  fie,  aş  bea  o  cafea... Şi  atunci  Dumnezeu  făcu  mâinile  pâlnie  la  gură  şi  strigă:
 - Hei!  Mohamed,  două  cafele  te  rog!  Repede.