Scufiţa trage şi mai tare, şi mai tare

Scufiţa  Roşie  se  duce  să  culeagă  ciuperci  pentru  bunicuţa. În timp ce culegea, nimereşte  una care  nu  vroia  să  se  smulgă  din  pământ, despre care  ea  nu  ştia  că  nu  e  o  ciupercă, ci penisul lupului, care sta întins  la  soare.  Scufiţa  trage  şi  mai  tare, şi  mai  tare; nu  reuşeşte; se supără  şi  pleacă.  Lupul, uimit şi satisfăcut, se duce la haită şi  le  zice: 
- Fraţilor, ştiţi  ce  mi-a  făcut  Scufiţa  Roşie azi? Mi-a  făcut  o  labă  de  aia bine, cum  ştie  ea  s-o  facă! Tare mi-a  plăcut!  Auzind asta, ceilalţi  lupi  se  duc  şi  ei  să  stea  şi  ei  cu  penisurile întinse la soare, sperând ca Scufiţa  Roşie  să  apară.  După  un  timp, iat-o, vine cântând: La-la-la-la-la-la, ciupercuţa,  ciupercuţa. Brusc, Scufiţa se  opri  în  loc,  văzând  ciuperci mari peste tot. Începu a trage de ele, şi  trage, şi  trage... Nu  vroiau  să  iasă.  Scufiţa  se  enervează  şişi zice: Ah,  ce  noroc  că  mi-am luat briceagul cu mine!