Ce face tatăl meu acum?

Un  mare  concern  realizează  un  supercalculator  care  putea  răspunde  la  aproape  orice  întrebare,  drept  care  se  convoacă  presa  şi  se  invită  un homo tare sapiens din  sală  să-şi  spună  numele,  adresa  şi  să  formuleze  întrebarea.  După  câteva  momente  de  rumoare,  se  ridică  un  tip  şi  spune: 
 - Sunt  Corcadase  John  din  Blatonia  şi  am  următoarea  întrebare:  Ce  face  tatăl  meu  acum? După  câteva  secunde,  sistemul  răspunde: 
- Tatăl  dumneavoastră  este  la  pescuit. Tipul  replică,  stârnind  hohote  de  râs: 
- Tata-i mort de zece ani! După  câteva  luni,  timp  în  care  hardiştii  şi  softiştii  au  muncit  sub  teroare,  concernul  îl  cheamă  pe  cel  cu  întrebarea,  rugându-l ca, pentru  a  testa  din  nou  sistemul,  să  reformuleze  întrebarea.  Tipul  acceptă  şi  reformulează: 
- Sunt  Corcadase  John  din  Blatonia  şi am  următoarea  întrebare:  Ce  face  acum  soţul  mamei  mele? Sistemul  răspunde  prompt:
 - Soţul  mamei  dumneavoastră  este  mort  de  zece  ani,  dar  tatăl  dumneavoastră  este  la  pescuit...