Cum ai făcut, bă, nenorocitule?

Trei  vampiri.  Morţi  de  foame.  Zice  unul: 
- Bă,  tre'  să  facem  ceva că  nu  se  mai  poate.  Noaptea  nu  iese  nimic  şi  suntem  terminaţi.  Trebuie să  acţionăm  ziua. Zis  şi  făcut.  Se  duce  primul.  Trece  o  oră,  trec  două,  trei,  trece  o  zi,  trec  două  şi  se  întoarce  plin  de  sânge,  sătul,  mulţumit.
 - Cum  ai  făcut, bă, nenorocitule? Spune-ne  şi  nouă! 
- Păi,  vedeţi  oile  alea  de  acolo? 
- Da. 
- La toate le-am supt sângele.  Ceilalţi  doi:
 - Bă,  tre’ să  facem  şi  noi  ceva,  uită-te  la  nenorocitul  ăla,  cum  a  reuşit! Se  duce  şi  al  doilea.  Trece  o  oră,  trec  două,  trei,  patru,  trece  o  zi  şi  se  întoarce  şi  ăsta,  plin  de  sânge,  sătul. 
  - Cum  ai  făcut  mă, şi  tu? - Păi,  vedeţi  vacile  alea  de-acolo? 
- Da. - La toate le-am supt sângele.  
- Bă,  tre’ să  fac  şi  eu  ceva  că  nu  se  mai  poate,  se  hotărî  ultimul. Pleacă  şi el,  trece  un  minut,  trec  două,  după  cinci minute se întoarce, tot plin de sânge. 
- Bă,  dar  tu  cum  ai  reuşit  aşa  de  repede?
 - Păi, vedeţi  stânca  aia  de-acolo? 
- Da.
 - Eu n-am  văzut-o...