Corbule, corbuţule, adu-mi un cioc de apă

Se  bătea  Făt  Frumos  cu  Balaurul.  Îl  prinde  Balaurul  pe  Făt Frumos şi-l trânteşte de pământ, băgându-l în pământ până la glezne. Chiar zbura pe acolo corbul, şi  zice  Făt  Frumos  către  corb: 
- Corbule, corbuţule, adu-mi  un  cioc  de  apă  şi-ţi  voi  da  un  balaur  întreg de halit. Aduce corbul un  cioc  de  apă  lui Făt  Frumos  şi ăsta îl bagă pe Balaur în pământ până la genunchi. Zice Balaurul către  corb:
 - Corbule, corbuţule, adu-mi  un  cioc  de  apă  şi  ţi-l voi da pe Făt Frumos  să-l  haleşti. Aduce corbul iară  un  cioc  de  apă  şi-l bagă  Balaurul pe Făt Frumos în pământ până la buric. Zice Făt  Frumos către  corb: - Corbule, corbuţule, adu-mi  un  cioc  de  apă  şi-ţi  voi  da  un  balaur  întreg de halit. Aduce corbul un  cioc  de  apă  şi  Făt  Frumos îl bagă pe Balaur în pământ până la brâu. Zice Balaurul către  corb:
 - Corbule, corbuţule, adu-mi  un  cioc  de  apă  şi  ţi-l voi da pe Făt Frumos  să-l  haleşti. Aduce corbul, săracul, încă un  cioc  de  apă  şi  Balaurul îl bagă pe Făt Frumos în pământ până la gât. Zice Făt  Frumos  către  corb:
 - Corbule, corbuţule, adu-mi  un  cioc  de  apă  şi-ţi  voi  da un balaur întreg de halit.  Corbul,  enervat  şi  flămând:
 - Păi, voi ce morţii  mă-sii faceţi,  vă  bateţi  sau  beţi  apă?!...