Jurnalul unei blonde pe vapor

Prima zi. Bagajul  este  făcut  şi  sunt  gata  să  plec  într-o  plăcută  croazieră.  Mi-am  luat  toate  rochiile  frumoase  şi  cutia  de  machiaj. Sunt, într-adevăr,  nerăbdătoare  să  mă  bucur  de acest voiaj.

  Ziua a doua. Am  petrecut  ziua  întreagă  în  larg.  A  fost  minunat  şi  am  văzut  nişte balene  şi  delfini.  Această  vacanţă  a început minunat. Astăzi  l-am  cunoscut  pe  Capitan , care  pare  să  fie  un  om  foarte  drăguţ. 

  Ziua a treia. Astăzi  am  petrecut  o  parte  din  zi  la  piscină.  M-am jucat,  de  asemenea,  cu  nişte bile de golf, pe punte. Căpitanul  m-a invitat la masa lui pentru dinner. M-am  simţit  onorată  şi  am  avut  un  timp  minunat.  Căpitanul  este  un  gentleman  deosebit de atent, foarte galant şi  atractiv.  

Ziua a patra. M-am  dus  la  Cazinoul  vasului  şi  am  câştigat  8000 de euro.  N-a fost cine ştie  ce,  dar  Căpitanul  m-a  invitat  să  iau dinner-ul cu el în cabina lui. Am avut un dinner copios  cu  caviar  şi  şampanie.  El  mi-a cerut  să  stau  peste  noapte,  dar  am  refuzat. I-am  spus  că  sunt  o  soţie  foarte  fidelă  şi  că  nu-mi  înşel  bărbatul sub nicio  formă,  aşa  că  i-am  mulţumit  pentru  trataţie  şi  am  plecat. 

 Ziua a cincea. Astăzi  m-am  dus  iarăşi  la  piscină  şi  m-am bronzat puţin.  Apoi  m-am dus la Piano-Bar  şi  am  petrecut restul zilei înăuntru.  Căpitanul  m-a  văzut  şi  mi-a  adus  câteva  băuturi.  El  este  într-adevăr  un  om  încântător  şi  mi-a  spus  că  sunt  o  tânără  foarte  frumoasă.  Desigur,  m-am  simțit  măgulită,  dar  rămân  fermă  pe  poziție. El mi-a  cerut  din  nou  să-l vizitez peste noapte, dar l-am refuzat. Atunci el mi-a  spus  că  refuzul  meu  l-a debusolat complet, că  simte  că  trăiește degeaba,  că  suferă  imens  și, dacă  nu  petrec  noaptea  cu  el,  va  lua  o  decizie  cumplită: va scufunda vasul! Am fost speriată,  stupefiată...  Vom  muri  cu  toții!  Ce  mă fac? 

Ziua  a  șasea.  Am  salvat  1600  de  suflete  astăzi. De patru ori!