Cum refuză româncele (pe zone)



  Ardelencele.   Mă,   iubi,   mă,   nu   vreau   amu.   Nu   te   supăra   pe   mine,  da'  io  zic  s-o   lăsăm   pă   mâne.   Bine,   dacă   vrei   ţi-o   fac   oral   o   ţâră,   dar  să   ştii   că   nu   am   chef   dă   mai   mult,   că   mă   simt   aşa   de   moleşită,   aşa  lenioasă.   Bine,   iubi?   Hai,   mă,   promit   că   în   uichend   stau   şi   io   mai  mult  şi  poate  ne  uităm  la  un  film  de  care-ţi  place  ţie...  

Oltencele.  Tu-ţi   apraşteul   tău   azi   şi   mâine,   păi   ce   futai   îţi   trebuie  ţie   acum?  Păi   tu  nu   văzuşi   că   fusei   9  ore  la  muncă,   bă,  trântorule?  Şi  făcui   ciorba,   şi   am   adunat   de   prin   casă   după   voi.   Mama   voastră   de  trântori.  Niciun  futai  în  seara  asta,  n-am  nicio   scârbă   de   chef.   Lasămă   în   pace!   Arză-te-ar   focu'   de   bărbat   bun   la   nimic!   Auzi,   mă,   la   el,  io-s caldă  în  gură  de  atâta  muncă  şi  lui  îi  trebuie  să  se  suie  pe  mine!  

Săsoaicele.  Hansel,  liebe!  Ich  bin  suparate  pe  tine,  nu  arbait,  kaine bani,   kaine   facem   sex.   Das   ist   un   erzaţ   de   sentiment   daca   nu   ezist  comunicaţion.   Tu   vrei   ain-ţvai   la   dormitor,   prima  dat  trebuie respect,  ich  nu  pot  sa  face  cu  tine  ceva  zer  gut  daca  tu  nu  ai pozition   social   stabil,   aber   ţuruc   la   fabric!   Hoite   ich   habe   nicht   liebe  pentru tine. Auf viderzen!

 Moldovencele.  Mă,   ştii   şe?   Pi   mini   nu   mă   mai   duşi   tu   cu   zăhărelul  ca  ultima   oară,   când   ai   zis   că   dacă-ţi   pun   fofo   pi   gură,   baţi   şi   tu  covoarele   şelea.   Deci   pi   mini   să   mă   laşi   în   paci.   Sau,   oi   videa,   dacămi   dai   bani   pintru   coafor,   poate   îţi   arăt   o   ţâţă   şi   ti   duci   să   ti   rizolvi   la  baie.  M-am   săturat   di   toati   -  când  bei,  urli  la  mini,   când   eşti   treaz,  vrei  să-mi  bagi  papuşoiu  în  chiseliţă.    

Maramureşencele.  Barbati,  nu   vreau   nimic   cu   tine   asta   seara.   Lasă  că   vedem   mâine   sau   la   sfârşitul   săptămânii.   Du-te   dacă   ţi-e  foame, că   am   făcut   salata   de   boeuf,   şniţele,   supă,   chiftele   şi   ardei   copţi.  Hai,   nu   mai   insista,   că   oricum   nu   facem   nimic.   Chiar   nu   am  dispoziţia   necesară.   Du-te   şi   mănâncă   dacă   vrei,   că   deja   e   târziu   şi  te  văd   cam  obosit.  Trebuie   să  şi   dormi,  vrei   să  faci   tensiune? 

Dobrogencele.  Bine,  hai  s-o   facem.   Dar   dă-mi   şi   tu  bluza  asta  jos, ştii   că   nu-mi   place   cu   ea   pe   mine.   Iarăşi   eşti   cu   şosetele?   Eşti  perfect   convins   că   aici   nu   eşti   la   curve,   da?   Păi   serios.   Auzi,   hai   s-o lăsăm   pe   altădată.   Şi   mai   învaţă   şi   tu   ce   e   ăla   preludiu,   că   m-am saturat  să  mă  umezesc  la  comandă!

 Evreicele.  Ştii,   dragă,   mâine   e   Yom   Kippur   şi   rabi   a   spus   că   trebuie  să   fim   coşer.   Trebuie   să   respectăm   Tora,   tu   ştii   că   familia   noastră  are  bun  renume.  Mai  bine  hai  spune-mi   ce   profit   ai   obţinut   din  afacerea   cu   Şloim?   Hai,   că   trebuie   să   numărăm   banii   şi  să-i  punem la   locul   ştiut.   Lasă   alte   preocupări   acum,   nu   avem   timp,   ce,   vrei   să  dăm  faliment?!

 Muntencele.  Auzi,  sincer,  io-mi   bag   picioarele!   Băi,   obsedatule,   da  tu  chiar  nu  te-ai   săturat   aşa,   de   tine??   Toată   ziua   îţi   trebuie,   parcă  eşti   pe   alcaline.  Păi   mai   termină,   băi,   că   deja   mă   scoţi   din   sărite,  zău!   Io   îi   zic   lu   mă-ta   că   nu   pot   să   stau   cu   un   obsedat   sexual   ca   tine,  că  aşa  ceva  nu  se  mai  poate.  Ce  te  faci  dacă-s  plecată?  

 Bănăţencele.  Dragă,   tu   ştii   cât   ţiu   eu   la   tine,   tu   eşti   cel   mai   grozav  bărbat   de   pe   lume,   totdeauna   am   apreciat   asta   la   tine   şi   m-ai satisfăcut   întotdeauna   până  la  maxim.   Dar  eu   sunt   o  doamnă,   ştii   că  azi   e   ziua   mea   de   coafor,   manicură,   azi   vreau   să   mă   fac   frumoasă  pentru   tine,   aş   vre   să-mi   cumperi   şi   brăţara   care   am   văzut-o  ieri  la bijutier,   o   să   mi-o   pun   când   o   să   fiu   goală   cu   tine   în   dormitor,   asta  va   fi   la   sfârşit   de   săptămână,   da?,   până   atunci   mă   voi   gândi   numai  la  tine.  Pa,  armăsarule!

 Unguroaicele.  Ioi,   Pişta   dragam,   aşteptat   atâta   pe   tine!   Vrei   să  face  la tine sex?  Hai,  anghialom,  se  bem  ceva!  Egeşege,   no  hai   inche  un   pahar.   Ioi   de   jo!   Finom   o   palinka,   hai   se   bem!   Şi   inche   un   pahar  pentru  mine...  Un  pahar  pentru  apu,  un  pahar  pentru  aniu...  Ai adormit,   edeşem?   Ez   oz!   Gyuri,   hai   la   lontru,   că   disno   de   barbat   a  dat in primire!  Ioi  ce  mult  aşteptat  pe  tine!